25 juli 2011

God kväll.

Jag har varit borta i många timmar idag, överallt men ingenstans känns det som.
Först och främst vaknar jag klockan sex imorse och kunde inte somna om! Katastof! Men jag lyckades somna om och när jag vaknade igen var jag tröttare än gandhi, ovanligt.. Så jag körde till frisören. Trött, vått hår och sen var jag :) Men det gjorde inget och vi tog det lugnt :) Hon fixade mitt hår bra och hon framhävde mina lockar idag! Hon sa att jag hade sånt fint fall på mitt hår, och jag kan ju själv säga att jag är ganska nöjd med det :)
Efter det så körde jag hem och fixade lite, sen körde jag och hämtade mamma. Vi hade lite kvalitetsdag och bestämde oss för att vi skulle till Nova Lund och Ikea.
Väl på Nova så går vi först in på Skopunkten och där hittar jag två par skor, de ena paret är det verkligen högklack, men den var sköna att gå i och dessutom var dom råsnygga :D Sen gick vi in och åt lite lunch på Wok Kitchen, dom har ju så god mat. Vi har nog helt gått ifrån bakad potatis som var standard förr ;)
Efter att vi blev proppmätta så började vi vår shoppingrunda och vi hittade en del saker. Jag kan ju säga att där faktiskt inte var helt för mycket som man kunde tänka sig, lite besviken men bra ändå. För då kunde man hålla lite i pengarna ;)
Vid tre tiden ställde vi oss i den långa kön på Espresso House för vi skulle ha lite kaffe, sen begav vi oss till Malmö. Vi hittade skit bra faktiskt. Även om jag tycker att gpsen är dum i huvet för att den tar långa runder. haha!
Jag hittade precis vad jag behövde på ikea.. förutom dom där jävla förvaringslådorna som bara fanns i rosa! USCH! Jag hittade min framtida soffa :D (som jag ska köpa så fort jag har nåt som jag kan ta hem den med, jag har nämnligen ingen drag på bilen) Och jag köpte en byrå, nattduksbord och en liten tvbänk.. och självklart lite smått och gått :) och chips så klart!
När vi var helt färdiga med shoppandet så begav vi oss till hemåt. Vi stannade till i Ystad för att äta.. Jag råkade säga till servitrisen att jag också jobbade som det och hon erbjuder mig ett jobb på det stället. Jag har ju redan ett och tydligen kunde jag inte vara extrapersonal, men kanske nångång i framtiden :P
Mätta och belåtna igen så kör vi hemåt, men kommer på att vi behöver handla mat. Så vi sticker in till Ica och handlar lite. Snacka om att hela dagen har bara varit shopping?
Sen hjälpte mamma mig att lasta in alla tunga lådor sen körde jag henne hem. Klockan nio var jag hemma igen. Assåå shiiit. Jag är helt slut, i tio timmar var vi borta. Det är ju ett arbetspass ;)


Efter att jag var hos Frisören, Tack Therese L. !


Nästan fullastad bil med gaaajjoooor! :P (Grejer/Saker på rikssvenska)


Mamma tyckte denna bilden blev bra.. men inte jag.


... så vi tog en ny bild.. Gud vad jag måste slänga den tröjan.


Gissa om jag köpte hem dessa? Självklart! HAHA :D  Chiilliii-chiiiise!


En Poncho och t-shirt från Gina.


Jag tyckte den var så söt. Den fick mig att tänka på Anna ;) "Eat me said the pretty cake"


Munkjacka från Bikbok, från 299kr till 79kr.. Egentligen skulle den kosta halva priset, men tydligen fick jag den för halva reapriset ;) Jag såg sen nu när jag skulle fota den att det står Fruity på armen.. lite tramsigt?


Lite smått och gott från H&M.. jag såg också att jag tog en för liten storlek på tshirten, typiskt mig.


Dom högklackade skorna är verkligen råa! Denna bilden gör dom inte rättvisa, ni ska verkligen se dom bättre. Jag ääälskar dom! :D


Sängkläder, ljus (är standard att köpa på ikea, 100st för 29kr), en nattduksbordlampa, förlängningskablar, och ett galler.. typ till att.. sätta varma grytor på :P haha!


Självklart blev det massa chips.. och efter att ha käkat alla de påsar måste man nog ha i sig lite fiber och där kommer knäckebrödet in ;) haha!

Byrån, tvbänken och nattduksbordet ligger fortfarande så fint i deras låder på golvet. De får jag montera sen en vacker dag när jag har tid.
Jag kan verkligen inte skriva idag såg jag nu när jag läste igenom, men jag orkade inte ändra. Ni kan låtsas att jag inte tala svenska bra :P haha! Men jag och mamma har inte kunnat prata idag, vi sa fel till allt. Men nåt roligt mamma sa var "Den är ju lite sigur fydd" haha! När hon menade figur sydd ;) haha!

Nu måste jag gå nanna mig.. imorron är det tillbaka till verkligheten, Jobbet så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0