31 Juli 2011

Sista dagen i Juli, hur känns det? Njaa. ganska bra faktiskt. Som sagt, denna sommaren vill man ju bara glömma ;) Om några veckor börjar skolorna igen, gud va jag kan sakna att ha sommarlov.
Jag sov ganska oroligt inatt, jag hatar verkligen det. Jag får inte min REM-sömn och känner mig nästan tröttare när jag vaknar igen. Men som tur är det en kortare dag idag. Jag önskar att alla dagar hade varit så här korta. Jag längtar tills vi stänger på måndagar, och jag längtar tills vi har öppet mindre. :D Inte så länge till kanske. Eller så har jag fel, sommaren kanske drar ut på det om det blir fint väder snart.

Nä, nu ska jag göra mig iordning och bege mig till jobbet. Ciiao :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0