5 juli 2011

Äntligen har jag tid, lust och ork till att skriva här! Det har varit full rulle på mig.
I lördes blev det inget fint väder så vi tog det ganska lugnt. Vi körde in till Ystad på förmiddagen och handlade lite, mysigt :)
Mot kvällen körde vi till Sankt Olof och hälsade på hans familj, de bjöd på äppelkaka och god mat.
Senare åkte jag och Tony tillbaka och tittade på bio, Transformers 3.. Skit bra som vanligt! Men jag tyckte det var skit drygt med 3D, jag är inget större fan av det. Jag får jätte ont i ögonen.. ja jag har glasögonen på mig :P

I söndes blev det jobba för hela slanten, fan va trött jag var när jag kom hem. Jag hade ju gått femtontusen steg, plus att jag skadade mig. När jag skulle springa uppför källartrappen så ramlar jag på typ sista trappsteget och skrapar upp knäet. AAAJ! Förresten så var Pappa, bea och lilla Doggeliten och käkade hos mig, så roligt :D Äntligen kommer ni dit lixom, och Dogge var en ficktjuv.. snodde mina pennor från mitt förkläde ;) hehe.
När jag kommer hem till Tony så har han lagat mat till oss, så sööt! Så jag slänger mig in i duschen, så att jag luktar onödigt gott. Och så blev det film och glass :D Blueberrycheesecake-glass, skit goood!

Igår blev det också lite jobb. Massa glada tanter :) Jag hade huvudvärk hela jävla dagen, skit drygt. När jag kom hem så var jag så himla hungrig, rotade lite i frysen och hittade pommes och prinskorvar. Skit bra! Slängde in det i ugnen. Huvudvärken gick inte över, så klockan nio gick jag och la mig. Sov från då till klockan sju, vaknar med huvudvärk så klart. Tar två piller och somnar, sov till åtta sen gick det inte mer. Men nu är jag ganska utvilad :) Har käkat mackor med margarin på, det är inte så gott faktiskt. Men det var så dom käkade mackor när pappa var liten :P
Idag blir det stranden med Lotta, hoppas inte att det är för kallt, det orkar jag inte :P haha! Vi håller tummarna för att det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0