7 juli 2011

God morgon!

Lotta och Katten är så himla smidiga på fyllan. Ringer mig nästan halv ett inatt och frågar mig om jag kunde hämta dom vid tre. Jag har precis släckt lampan och skulle sova, jag var helt slut eftersom jag hade jobbat hela dagen. Jag sa att jag kunde hämta dom nu, men inte sen och det gick dom med på. Precis när jag hade orkat mig ur sängen och klätt på mig så ringer lotta och säger att dom tar taxi hem istället för dom ville ut och dansa också. AAAAH! Så jag fick lägga mig igen.. Men inte kunde jag somna, jag låg och kallsvettades. Så jag tog en dusch, la mig med badrocken på mig och somnade ganska snabbt.
Jag drömde att jag var på jobbet, klockan var nästan tio på kvällen och jag väntade på att de sista utegästerna skulle gå hem. Jag lägger mig på soffan och somnar! Vaknar kvart i sex på morgonen och börjar jobba igen.. Fan va sjukt. Men det är ju lite sant, jag kommer ju vara med på jobbet än vad jag kommer vara hemma. Kanske lika bra ta med tandborsten och lägga sig i rum 4? :P

Nä nog om trams. Jag önskade fram fult väder idag, så ni får skylla det på mig (jag låg i sängen imorse och sa till solen varje gång den kom fram att den skulle ge sig av). Men vi behöver det också, så att vi kan ta hand om våra hem också utan att få värmeslag. Idag ska jag verkligen städa lägenheten så att den skiner och glänser, det känns som att det behövs. Och det är skönt att komma hem till ett välstädat hem :) Och jag tänkte faktiskt baka kanelbullar också, jag får se om jag orkar och får tid till det.
Förresten så vaknade jag klockan åtta idag.. eller ja, först kvart över sju. Men jag kunde inte gå upp så tidigt på min lediga dag. Så det slutade med att jag gick upp kvart i nio. Helt lagom :)


Izzi har börjat sova bland mina skor.. Kanske nån fetish hon har fått på äldre dagar? haha!

Kommentarer
Postat av: chanette

SV: e en collection rachel zoe gjort i sammarbete med lindex.. hon e stylist först och främst men jobbar på att bli designer oxå



kram på dig siss

2011-07-07 @ 10:55:15
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0