9 juli 2011

God morgon!

Är det inte typiskt nu när man har börjat gå upp tidigt att man vaknar tidigare när man har ställt klockan bara lite senare för att man ska jobba? Jag ställde klockan på nio, jag vaknade redan kvart över sju. Okej, jag var kissenödig och hade mensvärk. Men ändå :)
Snacka om att min jävla mensvärk tar dö på mig! Jag är jätte gnällig, jag går här hemma och gnäller för mig själv och Izzi. haha! (och ändå är det inte den värsta mensvärken jag har haft) Jag tycker det är skit jobbigt med mensvärk, varesig om jag har det mycket eller lite. Det är en för konstig känsla .

Ja, som sagt.. Jobb idag. Vi hoppas att det blir en lugn dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0