Allt blev så fel när det skulle vara rätt

Jag vill bara skrika, rakt ut, på honom. Jag är så himla frusterad. Hur kunde jag vara så dum och tro att det skulle funka denna gången? Hur kunde jag vara så dum och tro på hans ord? Nu sitter jag här, sårad igen. Av samma jävla anledningen som förra gången. När ska jag lära mig? Just nu hatar jag honom.. och jag är så arg och ledsen på honom för att han gör så här mot mig. Jag orkar inte.. jag orkar inte.. jag orkar inte.
Jag ville egentligen inte blotta mig, men jag spricker snart. Jag var bara tvungen att ventilera mig. Jag hade kunnat blotta mig mer, men det vill jag inte.

Fan ta dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0