Fullt fart!

Jobbet var otroligt segt idag. Från fem tiden hade vi inga folk, så vi stängde ner när köket stängde klockan sju. Skönt ändå, men det hade varit skönare att sluta fem också ;) haha!
Jag körde fort hem, gick ut med Izzi, duschade av mig, klädde på mig mina civilkläder och körde ut till Lunnarp. Där Pasta carbonara väntade på mig :D Hela gänget var där också; Therese, Alicia, Chanette, Kewin och Tobbe. Mycket trevligt kan jag säga :) Det blev MYCKET prat ! haha! Och självklart mys och bus med Lilla DoggeLiten!
Tack för go mat och gott sällskap! :D Jätte mysigt var det juuu.


Trött, osminkad och sliten Pauline. Med en otroligt dålig mobilkamera, borde kanske uppgradera mig lite? ;)

Nu sitter jag här och försöker varva ner så att jag kan sova. Vet ni? Jag är ledig imorron! Ren lycka kan jag säga. Jag har tusen saker att göra så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Så jävla typiskt!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ulla

grymt söta syskon.

2011-08-01 @ 10:21:24

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0