God natt!

Ni kan aldrig gissa vem som stiger in i resturangen idag.. Gudrun Schyman! med hennes två barn (tror jag, dom var ganska lika) Jag är inget större fan av henne, men jag behandla henne som vilken annan gäst som helst. Ganska jobbigt bara att hon råstirra på mig när jag tog beställningen. haha!

Nu ikväll var jag såå värd ett glas vin, ska nog ta ett till faktiskt. Lite sällskap hade inte varit fel :/ Vet ni vad jag ska göra imorron? Hemlagad mat! Jag har levt på Familjen Dafgård ganska länge nu. Jag har varkens haft tid eller ork till att ställa mig och göra matlådor faktiskt. Men imorron börjar jag inte förrän fyra så då ska jag ha gott om tid att laga lite. Funderar fortfarande på vad jag ska laga, förslag någon?

Jag tror faktiskt att vinet i kylen kallar på mig. Ett glas till, sen blir det sängen.. kanske :)

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Jag gillar henne,hon e fan mänsklig iaf... :D

2011-07-30 @ 09:26:10
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0