Godnatt

Jobbet gick bra idag, en del folk så det blev en del spring. Rättare sagt 15089steg idag! Hurra för Pauline :D Jag hoppas på att jag kommer gå ner nåt, än så länge har inte vågen rört sig neråt :O

Imorron är jag ledig, vad skönt! Jag hoppas faktiskt på fult väder så att jag kan vara hemma och fixa här, det behövs en liten städning faktiskt :) och umgås med Izzi ! Det känns så skit att hon är så mycket ensam nu när jag jobbar :( Pontus går ut med henne på eftermiddag/kvällen när jag jobbar. Men usch.. Ändå :(

Jag har pratat med mamma nu en timme när jag kom hem, vad jag saknar min familj :/ Det känns skit att jag kommer jobba så mycket att jag inte kanske kommer hinna träffa någon. Vi ses till hösten? Men jag kan bjuda ut er alla på middag eftersom jag kommer få en fedelön! :D Som jag sa hela förra sommaren; "Jag skrattar hela vägen till banken" ;) haha! Bloggen kommer givetvis bli lidande. Det kommer bara stå "Jag ska jobba.. Gud vad jag är trött.." Men så får det bli. Jag går inför att jobba denna sommaren, kanske för mycket. Men jag hoppas att mina nära och kära förstår mig :)

Nu måste jag verkligen gå lägga mig.. Även om jag är ledig imorron vill jag gå upp nåtsånära i tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0