Gute Nacht

Alltså jobba sex timmar är helt jävla perfekt, kunde vi inte haft så varje dag? :D haha! Men ändå är jag trött nu, det är väl sviterna man får ta när man jobbar som en jude! Kan inte sommaren vara slut snart, så att vi kan ha en fin höst ? :)
Jobbet gick ju bra idag, lagom med folk, med tanke på att jag jobbade själv nu på kvällen så var det helt okej. Men inte helt okej att fem pers kommer kvart i nio och vill äta. En kvart innan köket stängde och vi var beredda på att stänga ner. Då drar man en djup suck, och biter i det sura äpplet och ler.

Nu sitter jag här i soffan, helt själv med lilla Izzi och med mitt lilla glas vin. Snart är det dax för sängen alla fall.. Gud vad jag är duktig som jobbar och sliter.. putsan!


Jag och Linda i AgaDir, Marocko.

Det hjälper inte så mycket att titta på semesterbilder faktiskt, när det är sånt här ful väder. Man blir så himla sugen på att dra iväg ju. Nåja, det får bli en annan vecka :)
Och jag får ju faktiskt skärpa mig med uppdateringen av marockoresan.. har ju inte skrivit allt än :P

Kommentarer
Postat av: tant bea

du hade en extremt hög mobilräkning med =) nästa gång e det vi =)

2011-07-31 @ 08:27:05
Postat av: Linda

Segis! ;)

2011-07-31 @ 21:12:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0