Härliga kväll

Det har varit full rulle idag. Det blev en lång runda på boan med Mamma och Tessan, dyr historia också för den delen. Jag var såå nära att köpa en rosa glassmaskin, men jag satte tillbaka den i sista sekunden. Jag köpte lite smått och gått, bland annat kuddar till min soffa. Jag köpte en långklänning också, jag som trodde att jag aldrig skulle köpa en sån, men jag prövade en för skoj skull och den satt bra :)

Hela eftermiddagen har jag städat. Det bästa som finns är lukten av ett nystädat hem :) Jag kan säga att jag hatar min äckliga hall! Jag ska fan tapetsera om den, hyresvärden betalar det inte. Men då tänker jag ta några jävla billiga skit tapeter, kan han inte betala så får han skylla sig själv :P

Nu ska jag vänta på att min bebbo ska ringa mig. Stackarn jobbar över idag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0