Mina fötter dödar mig!

Jag kan inte påstå att jag har gått supermycket idag, men fan va mina fötter och ben värker! Skit jobbigt. Imorron blir det ingen ro, det är ju marknad :D hi hi! Synd att man ska jobba sen på kvällen, då blir det inget sjöbo ju. Nåja.. det blir Tomelilla alla fall. Har fått en lista av Christina och Anna vad dom vill ha ;) haha!
Annars gick jobbet bra idag, ganska mycket folk faktiskt. Skönt att ha något att göra för en gång skull ;) Det är nackdelen med resturangbranschen, där är alltid folk på sommaren. Det är mest jobb då. Så det blir ju ingen semester förrän till vintern :p

Nåja, nu måste jag nanna så att jag orkar med morgondagen :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0