Vad fan är detta?!


Min nya miniplatttång var ingen plattång :(


Jag måste börja lära mig att läsa.. eller så måste halens börja skriva rätt saker. Där står "Plattång Mini Crimper" och då uppfattar jag det som en plattång! Nä nu är detta en krustång för volume! Jag redan beställt en ny volumemaster! Suck.. Nåja.. denna kan jag ha med på mina tusen utlandsresor som jag ska göra iår.. NOT!

Edit: Jag såg nu att den rosa (som jag tänkte ta först) är en plattång och denna blåa är en krustång. Snälla, döda mig!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

du kan ju faktiskt skicka tillbaka o skriva i att du vill ha den rosa istället... :P

2011-07-01 @ 13:47:56
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0