10 juni 2011 - Studenten!

God morgon!

Jag har sovit skit konstigt.. vaknade vid tre att jag hade ont i ryggen. Jag och T vaknar kvart i sju och jätte pigga, men lyckas somna om. Dumt nog för nu är vi verkligen aptrötta.

The Big Day har kommit, min lilla lilla lilla lillebror tar studenten :D Tänka sig. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig nu när han går ut på trappan, jag ska ha två outfiter you know. Jag är värsta kändisen.. haha! Nej skämt och sido. Solen är framme och jag hoppas att den håller i sig!!
Nu måste jag verkligen fortsätta göra mig iordning. Jag ska försöka fota så mycket jag kan! Kanske mobilblogga också. Ha en bra studentdag alla studenter :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Guuuuud vilken respons jag fått på dietist-inläggen. Speciellt det första. Braaaa att du uppskattar det också. Skriver ju dock vad hon säger till mig. Om andra kan hjälpas av det jag skriver, är det bara bra eftersom hon är apdyr att gå till :P

2011-06-10 @ 22:52:52
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: samuel

gulligt

2011-06-12 @ 10:52:12
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0