23 juni 2011

God morgon!

Jag har precis krängt i mig två mackor och ett glas mjölk. Intressant? Snart ska jag göra mig iordning för jobb. Jag har inte tid att jobba! Jag måste förbereda inför midsommar! Jag håller på med att skriva inköplistan, ja jag har ju köpt det mesta, men det är ändå en del kvar.. som gräddfil och prinskorvar! Lotta, läser du detta så glöm inte två 3dl gräddfil! Jag kommer inte kunna handla förrän efter jobbet, och då lär det vara kaos i alla affärer. Jag ska också först till arbetsförmedlingen, jag trodde att jag kunde skjuta upp mötet till nästa vecka, men min handläggare var envis och ville att jag skulle komma efter jobbet. Drygt!

Jag har funderingar på om jag ska sätta ner min stereo i förrådet. Jag älskar verkligen den, men den tar för stor plats. Den är så himla klumpig, jag skulle hellre vilja ha en växt och massa värmeljus på den byrån. Och så att jag kanske köper en liten mindre stereo, alltså en mini-mini. För jag måste ha nåt till Izzi när jag inte är hemma.

Japp, så blir det nog. Nu ska jag fortsätta min inköpslista. Ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0