25 juni 2011

Jag mådde faktiskt bra när jag vaknade imorse. Pigg och vaken klockan nio också :) Helt underbart!
Det gick bra att jobba idag. Jag fick en chock. Precis när vi hade öppnat kommer där in en man som pratar engelska och frågar om vi kan ta emot ett sällskap, jag tänkte att dom är säkert 10-15stycken, men jag frågar hur många dom är och då svarar han 35stycken! Oh.my.God tänkte jag.. Sprang till chefen och frågade om det var möjligt att ta emot dom. Han sa först nä, men ändrade sig. Och ett två tre, så hade vi en bokning på 35pers, en timme senare kom. Jag fick ta dom själv eftersom min förstärkning inte kunde ;) Men det gick faktiskt smärtfritt, jag är rätt stolt över mig själv :D Jag började prata halvt tyska i slutet. "Wasser? Ja wohl!" HAHA! :D
Sen började allt folket komma vid tre tiden efter de 35persen hade gått och jag hade knappt bord (!) Så då blev det lite mycket kan jag säga :P Men det löste sig i halvlek.

Jag var helt slut sen när jag slutade, det var nästan farligt att köra hem. Mina knän började värka och de var mer som spagetti :P
Det blev lite leftovers sen igår, muuums :D Och nu sitter jag och mumsar på lite chips. Jag har bestämt mig för att nästa vecka ska det bli andra bullar! Denna svensken har gått upp i vikt och det ska ner igen! ;)

Nu ska jag gära nåt vettigt tänkte jag.. eller inte :D är fan helt slut nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0