28 juni 2011

Gud vilken natt. Jag har sovit som en kratta. Jag vaknar nångång i natt att jag är Jätte rädd och slänger täcket på soffan och går och kissar. Varför i all världen gör jag så?

Jag har precis skickat iväg ett mail (det låter så vuxet, hehe) till en tjej som behövde lite tips och råd med stamning. Jag har sagt det innan och jag säger det igen; Jag blir så himla glad, lite tårögd också, när ni skickar mail till mig och vill ha hjälp. Det värmer otroligt i hjärtat och jag hjälper er så mycket jag bara kan!
Jag har också märkt att jag stammar lite mer nu, men jag har mycket runt om mig just nu. Jobbet spelar in mycket, jag vet att nu börjar säsongen påriktigt och vi kommer jobba 7dagar i veckan, jag är rädd kan jag säga. Jag försöker slappna av så mycket jag kan. Och att jag är förkyld nu gör absolut inte saken bättre.

Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund.. Vi får se hur många minuter jag klarar det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0