3 juni 2011

God eftermiddag!

Jag vaknade halv nio idag! Tänka sig. Blev lite morgonsnack med Carol, det var ju riktigt längesen! Lilla snäckan fyller ju gammal imorron ;) haha!
Sen bestämde jag och T att vi skulle till stranden, och jag ville ha med Pontus. Kan ju få lite färg innan studenten ;) Killen är ju likblek, haha! Jag fick ringa honom minst 10 gånger innan han svarade! Han går inte upp före tolv. Men han ville med så vi gjorde oss iordning, körde till kvantum och köpte lite gott och begav oss till stranden. Det var mer folk idag ju, familjen brorsson var också där i vanlig ordning ;) Det var verkligen supermysigt och tom Pontus tyckte det. Han och Tony tog ett dopp i det varma 9gradiga vattnet. Dom är inte kloka!
Sen fick vi köra snabbt till Tomelilla för jag skulle fika med Marina, så jag hann inte ens byta om. Väldigt roligt att träffa henne igen! Man är ju van att träffas två gånger i veckan ;) haha! Men nu kommer det nog inte bli så mycket i sommar eftersom vi båda kommer jobba som slavar. mohaha! Men kliiirr i kassan.

Nu måste jag göra mig iordning för jobbet. Tycker inte om att jobba när det är sånt här fint väder ;(

Kommentarer
Postat av: samuel

hej du verkar väldigt duktig människa också du är en underbar människa tycker jag mvh sam

2011-06-03 @ 21:34:01
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0