9 juni 2011

God eftermiddag.

Jag vaknade tidigt idag, dom pillerna hjälper :) Jag ligger och filosiferar i sängen när mamma messar mig och påminner mig att jag ska köra henne till doktorn klockan tio. Panik! Klockan var inte mycket mer än nio, men ändå. Så jag fick springa upp ur sängen och skynda mig.
Besöket tog tio minuter så mamma bestämde sig för att bjuda mig på fika (alltid när jag var liten så fick jag en glass efter att ha varit hos doktorn eller logopeden när vi var på s-hamns sjukhus), men mamma hade glömt kortet hemma, så jag fick bjuda henne istället ;) haha! Men det gjorde inget. Jag fick en icakupong av henne istället!
Sen körde vi till apoteket så att jag kunde få mina piller och mamma sin medicin, efter det så körde jag henne hem, körde till boan och köpte hårfärg, sen solade (sååå skönt) och nu sitter jag hemma med hårfärgen i håret. Jag hoppas att det blir bra, tycker egentligen inte om att färga det själv. Det är lätt att man missar.

Snart ska jag tvätta av färgen, sen blir det jobb hela kvällen. Imorron blir det full rulle då min lillebror tar studenten!! Tänka sig att tiden går så fort, konstigt att han blir äldre och jag fortfarande är 21? ;) haha! Jag fick lite panik för någon dag sen då jag kom på att jag blir 24 nästa år. AAAH!

Jag bjuder på bilder från min student, verkligen lyckad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0