Åska och massa värmeljus

Vad har jag hittat på med idag då? Hämtat mamma (och roger som vi hittade på busshållsplatsen) i skånetranås, varit en vända hos Tessan och Alicia innan det, sen en timmes värdelöst jobb. Nu ikväll har jag lagat mat till T, tyvärr var han tvungen att åka hem snabbt igen eftersom hans hund är jätte rädd för åska :( Märker också att Izzi blir himla orolig, hon sitter här brevid mig i soffan. Jag har dragit ut alla sladdar och tänt massa värmeljus, så himla mysigt :) Tror faktiskt att jag ska lägga mig i sängen snart, måste få ordning på mina sovvanor igen. Inte okej att vakna halv tolv!
Ja då kanske man inte kan hoppas på sol och stranden imorron? Det hade varit gutt eftersom jag ska inte börja jobba förrän på eftermiddagen. Men kanske kan ta dagen till att fixa i lägenheten som jag har sagt nu hela veckan, men inte blivit av? haha! Jag fixade lite i mina garderober innan T kom, hittade massa saker som jag glömt att jag har ;) Som min älskade väska som jag köpte i Los Angeles, bara äääälskar den!


Jag bjuder på en bild då vi var i Los Angeles, hollywood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0