Det är ju sol!

Det känns verkligen skit dumt att sitta inne när det är så här strålande väder. Jag lovar, inte ett enda moln på himlen! Men jag orkar inte denna jävla värmen, tänka på att jag ska jobba imorron gör mig döende. Hur ska jag orka? Vi har börjat med hela dagar nu, så nu är det inte några jävla 2timmarspass längre. Det skrämmer mig också. Nu börjar allt. Jag orkar inte vara sjuk längre.

Jag håller på att tvätta nu och det gör mig ju inte direkt piggare. Gå ner i tvättstugan varje halvtimme är skit drygt.. och så måste jag köra till Ica och handla lite mat till kvällen. Gissa vad det blir? Grillning såklart! Hemgjorda blir det denna gången, vi har det mesta hemma så det är bara att köpa lite nötfärs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0