Dö inte för mig skrothög!

Jag trodde seriöst att min bil skulle dö idag.. På vägen till stranden, jag kom till benestad sen lös motorlampan och bilen började hacka. Jag stannade vid vägkanten, svor lite och startade om bilen och fortsatte en bit till men det blev inte bättre. Jag blev så jävla förbannad och ledsen! Jag ringde till pappa, så fort han frågade "hur är det med dig?" så började jag gråta och säga "det är inte bra, bilen är sönder!" och så började jag stortjuta i luren och pappa försökte lugna mig och berätta att det inte var så farligt. När jag skulle köra iväg så lös inte lampan och bilen hacka inte.. Jag hatar den bilen! Så nu måste jag verkligen serva den om den ska orka med några tusen mil till. :(

Det var underbart på stranden, jag och carol begav oss till löderup. Där är fin strand och fint vatten :) Vi drack kaffe, åt gifflar och badade. Så skönt att bara slappa :)
Efter det körde vi in om till kåseberga och käkade glass. Det var ju år och dagar sen jag var där, jag trodde inte att det var så litet :P haha! Och jag tycker att 30spänn för två kulor glass är rena rånet! Herre guuud!!

Nåja, nu är jag hemma och ska göra mig iordning. Lotta ska bjuda mig och Tony på mat för att vi var så snälla och körde för dom in till och från ystad mitt i natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0