Godnatt!

Fy fan va jag har mått skit idag. Inte förrän nu börjas det kännas bättre även om kroppstempraturen är snäppet högre, ganska skumt..
Jag och Tony grillade hamburgare idag, det blev supergott ! :D Muuums! Sen blev det mys framför tvn med lite glass. Det enda positiva med att vara sjuk är att man får äta glass ;) haha! Dock påverkar det vikten.. Alltså skoja inte att jag har gått upp i vikt, sen i mars har jag gått upp cirka 7kilo. Helt sjukt! Hoppas att jag springer av lite på jobbet. Som vanligt :D

Nä nu måste jag försöka sova så att jag orkar att jobba imorron. Jag orkar verkligen inte.. blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0