Godnatt

Jobbet gick jätte bra idag, det är bara drygt när man är själv och det kommer många gäster samtidigt. Tyvärr kan man inte vara på fler ställen, men det ordnade sig i halvlek :)
Det var ju ett tag sen man jobbade så här många timmar på en dag, och det kommer bli måånga fler denna sommaren. Jag kommer inte ha mycket rumpa när hösten kommer ;) haha! Förhoppningsvis ingen mage heller. Fan va den är gigaaauuntisk nu! Men jag har ju gått upp i vikt, men allt behöver inte sätta sig på magen?! :O Förresten har jag gått 11717 steg idag, och det är lite jämnfört med vad det kommer bli sen. Över det dubbla ;)

Nä nu ska denna lilla sjuklingen gå och lägga sig och hålla tummarna för att förkylningen är borta imorron ;) Kan jag orka med stranden tro? Det återstår och ser vi !

Godnatt och sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0