Gutten Nacht

Det gick bra på jobbet idag, inte så mycket folk. Anna och hennes päron kom och käkade, det gick bra ;)
Jag fick med mig massa mat hem också, guuutt :D Jag pratade med mamma i tele när jag kom hem och då kom vi framtill att jag skulle bjuda henne och pontus på mat eftersom jag hade så mycket mat :)
Så jag och T körde och handlade lite korv (ja, som vi faktiskt stekte) sen gick vi upp till mamma. Maten blev mycket populär och alla blev mätta :D Underbart! Perfekt avslut på denna "söndag".

Nu ska jag lägga mig, jobb imorron också. Håll tummarna på att det blir en fin kväll för jag vill ju grilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0