Jag har större dogge än dig!

Gårdagen fortsatte med jobb i några timmar, och tänka sig att folk faktiskt tar en lunch på midsommarafton ;)

Sen skyndade jag mig hem för att göra mig iordning och koka potatis. Tur att vi ändrade tiden till klockan sex för jag var inte hemma förrän halv fem :P
Det var verkligen jätte trevligt igår! Vi var hos Tessan i hennes bakgård med lite grannar som också firade midsommar med oss. Och en massa ungar :D Alla hade med sin mat och vi delade lite emellan också självklart :) Självklart blev det några godingar och nubbar, men jag tog det ganska lugnt ändå. Vid midnatt tog kalaset slut för mig och Tony :)


När klockan närmade sig tolv så kunde inte barnen hålla ögonen öppna, även om denna lilla krabaten drack två koppar kaffe två timmar innan ;)

Jag väntar på andra foton av de andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0