Jag vill inte vara förkyld längre.

Detta är den finaste dagen vi har haft på länge, och jag är fedeförkyyyld! Jag orkar verkligen inte med denna värmen. Jag begav mig till Boan och Kvantum, fy fan vilken pärs det var. Och inte alls roligt, för man känner sig inte ett dugg fräsch. När jag kör in på boan och ska leta efter parkering är där kö så klart så att jag får stanna och vänta, och så ser jag en bil till vänster som håller på att backa in i mig! Jag tutar och den stannar med detsamma. Herre gud! Inte en gång till. Samma sak hände mig förra året på kvantums parkering, bara det att då backa dom verkligen på mig.

Jag har bestämt mig för att jag ska göra egen potatissallad till kvällens grillning, supermumsigt! Jag har tinat upp min flintastek som ska ligga på grillen inom några timmar. Underbart :D Jag älskar att grilla! Och man får passa på när man har tid och det är fint väder.
Nåja, nu ska jag göra nåt vettigt.. diska kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0