20 mars 2011

God morgon!

Det är en strålande dag, och denna svensken ska jobba! Naturligtvis.

Igår var jag och mamma uppe hos moster becka. Hon bjöd på sina goda franska potatissallad med kycklingklubbor :D Sååå mumsigt! Till dessert blev det österrikisk chokladpudding och grädde. Jag har kommit på att jag ska inte mixa grädde och vindruvor.. jääävlar!

Nåja, våren är här tycker jag :D Jag längtar till sommaren då jag kan äta frukost på min balkong och sola ansiktet lite. Jag har bara morgon/förmiddagssol, så det passar perfekt ;) Plus att det är svalt i lägenheten på kvällen.

Nu ska jag äta lite frukost, sen måste jag göra mig iordning för jobbet.

Kommentarer
Postat av: Crolas

Hihi gumman, men då måste du vara Vaken på morgonen med;) Ha en bra dag på jobb! Money Money.. Pusspuss

2011-03-20 @ 12:05:30

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0