24 mars 2011

God förmiddag

Nu sitter jag på FU och söker lite jobb. Här har kommit hit en ny kille, han är såååå gay! Faboulus :D skit roligt faktiskt.
Det blir en snabb fika med Carol och Anna sen när jag har slutat sen ska jag göra lite ärenden, det måste ju också göras så klart.
Jag är fan redan hungrig, men inte så konstigt. Jag har bara käkat en banan idag. Jag har kommit in i den perioden igen att jag inte är hungrig på mornarna, speciellt inte när jag går upp så här tidigt. Jag försökte verkligen att gå upp kvart i sju idag så att jag hade hunnit duscha håret, men jag orkade verkligen inte. Så det fick bli en kroppsdusch bara och en keps på huvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0