3 mars 2011

God eftermiddag!

Jag blir aldrig av med min förbannade förkylning! Jag blir seriöst grek på den!

Idag var jag på jobbcoaching, försov mig lite också, vaknade tjugo i åtta i vanlig ordning. Suck på mig. Så jag fick jalla mig hem och packa ihop mig, skulle dessutom hämta min "meddeltagare", oj oj. Men vi kom i nåt så nära tid. Vi fick Hitler som föreläsare idag "Av med jackor och mössor i salen!", det kändes som att man var i högstadiet igen :P Mycket trams och flams som vanligt, men jag fick ändå gjort vad jag skulle. Ibland är jag duktig :D
Jag känner mig också lite febrig, men inte har jag min febertermometer för den fick jag aldrig tillbaka från M(!)
Ska snart bege mig till P tänkte jag, stackarn är sjuk idag och jobbar ändå. usch usch.


Från igår när vi var på Espresso House och fikade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0