30 mars 2011

God morgon.

Jag har verkligen inte sovit bra inatt. Klockan tre vaknar jag av Izzi skäller och min dörr står på glänt och där är tänt i trapphuset! Min ytterdörr har en hasp så att den är alltid är låst, fy fan vad jag var rädd. Det har hänt innan att dörren har gått upp för att jag inte har stängt den ordentligt. Men jag går alltid och kollar på kvällen innan jag går och lägger mig om jag har stängt dörren ordentligt, och det gjorde jag igår också. Fan vad läskigt! Jag vet inte om det vad nån som försökte komma in till mig eller om det har blivit drag nånstans så att min dörr har gått upp. Nu kommer jag aldrig sova lugnt. Nu vill jag ha en sån kedjehasp!

Nåja, jag försov mig också tillpåköpet. Jag sov till klockan nio, så jag for upp och gjorde mig iordning. Eller rättare sagt att jag gick ut med Izzi och satte på mig en keps.
Fan, jag tror att vi slutar nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0