4 mars 2011

God morgon.

Jag sover oroligt nuförtiden. När jag vaknar har jag huvudvärk, och har ibland spänt ihop käkarna. Jag är nog tröttare när jag vaknar än innan jag ska somna. Skit drygt är det och jag måste nog gå till farbror doktorn och kolla vad som är fel på mig. Det är troligt att det kan vara järnbrist.

Det är en hemsk tanke, men nångång faller man dit. När inte småmynten räcker till måste man sträcka ut handen.

Nu ska jag göra nåt vettigt. Jag vet inte om det var idag jag skulle tvätta, men jag har inget större behov av det ändå. Ska inte glömma att jag ska jobba ikväll! Jag drömde om jobbet inatt, först att jag var själv den dagen och jag hade altanen full med gäster och helt plötsligt började Lasse Stefans spela bredvid oss så jag hörde knappt vad gästerna sa. Sen att min chef skulle flytta ett bord och jag stod ivägen och han blev förbannad på mig och vi började skrika på varandra, och jag gick iväg och fick ont i huvet, började gråta. Sen drack jag och Anna vitt vin på jobbet medans gästerna kom och vi brydde oss inte.
Sen var jag och mina högstadieklasskompisar på en ställe. Jag vet inte riktigt hur man ska förklara det, men jag blev antastad av ett lesbiskt par :O Vilka sjuka drömmar man kan ha ibland.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fniss...förstår varför du vaknar med huvudvärk när du drömmer såna drömmar :/...

Helt klart har du legat o spänt dig för det tyder huvudvärken på o att du inte känner dig utsövd. Säkerligen inget allvarligt gumsan men förstår om du blir orolig...det mesta beror nog på hur din situation är o sen kan det nog va bra o lägga om kosten lite, äta lite mer vitaminer ett tag o börja ta en lång promenad...men just nu behöver du oxå mer sömn o lära dig att slappna av o ha lite mer kvalitetstid för dig själv...tror att du känner dig jagad av allt omkring dig så du behöver lära dig att bara vara en stund o samla tankarna...

O denna vintern har ju inte precis gjort det hela bättre...nu vill vi ha vår; värme o sol!!!

Kämpa på pupsie!! ❤‿❤

2011-03-04 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0