5 mars 2011

Good morning sunshines!

Idag kan man allt annat än klaga på vädret! :D Solen är framme och det blåser friska vindar. Jag har precis kommit hem från en 30minuters powerwalk, eller ja jag vettefan om jag gick så jävla snabbt, men kämpade gjorde jag :D Och jag märkte att jag till och med hade träningsvärk sen jag jobbade igår, men det är bara positivt ! Träningsvärk = mer muskler = slankare kropp
Men jag märkte också att jag gick jäävligt krokigt med mina fötter, så jag måste börja använda mina inlägg :( Jag får skärpa mig med det också! För frisk ska jag bli :D Kan jag inbilla mig alla fall. hö hö.
Nu ska jag fortsätta äta min frukost, sen ska jag nog titta igenom min garderob vad jag ska ha på mig ikväll. Det blir ööööja! :D Lite fest är man ju värd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0