Älskade varelse

Snart är min lilla bebis 8år, i juli. Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort. Jag kommer ihåg när hon föddes, jag var så glad och när hon började gå så lekte jag alltid med henne. Jag fick först hennes mamma, men just då var jag inte redo, så jag bestämde mig för att vänta nåt år och istället ha en valp efter henne. Och så kom Izzi :)
Hon har blivit världens snällaste hund, och jätte mammig. När jag går ut med henne behöver jag inte koppel på henne för hon är vid mig hela tiden, eller max 2-3meter framför mig, och ibland när hon är en bit framför mig så stannar hon och väntar in mig och går fot med mig. Underbarare hund kan jag aldrig få!
Det bästa hon vet är att bli klappad och kelad. Om hon hade fått bestämma hade hon blivit det 24timmar om dygnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0