Ännu en gång, Smart va?

Nu har jag beställt Smart från Tele2, så vi får hoppas att det går igenom också. Men det tror jag, jag tror att min andra bindningstid är slut. Vi kan ju hoppas :) Jag behöver verkligen ett billigare abonnemang, jag betalar för mycket varje månad. Jag fick en kommentar här på bloggen av en tjej som jobbar där som skrev att jag kunde beställa det genom deras hemsida. Varför har jag inte tänkt på det ? :)
Jag tänker alla fall aldrig lämna Tele2, jag är jätte nöjda med dom. Och deras tvreklamer är ju i toppklass, "Frank-phone.. mhm!" Jag garvar varje gång! :D


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ha h a ha ha h aha ha....jaaaaa meeeeee....:D

2011-03-16 @ 05:00:46
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0