En riktig mysdag

Efter lunchen fick vi på jobbcoachingen som hade en av mentorerna gå hem, men eftersom jag skulle ha med min Marina hem så fick jag vänta. Men jag passade på att ta en kopp kaffe med Carol faktiskt, jätte mysigt var det och det blev en del snack :)
Sen körde jag tillbaka till FU och hämtade Marina, hon var helt sårig i öronen ;)
När vi kom till Tomelilla och skulle köra ner till torget så ser jag brandkåren i bakspegeln i fullfart och med blåljus och sirenerna på, då hade det hänt något huset bredvid Bertils. Vi blev ju skit nervösa, jag trodde först att hade hänt något med P, men som tur var det inte så.
Jag körde hem och inväntade att Charlotte skulle komma. När hon anlände så snacka vi lite, kollade på hm's hemsidan :) Sen bestämde vi oss för att ta en liten fika på Bullen&Bönan, länge sen jag var där nu ju :) Vi kom fram till att jag skulle starta ett cafe så skulle jag och Lotta baka. Det hade jag tyckt var skit kul, att starta ett cafe. Det är min dröm :)
Sen körde vi till Ica och körde köpte hem lite mat och körde hem till Lotta och gjorde lite varma mackor i mackgrillen och stekte ägg till. Mums !
Nu är jag så trött så att jag inte vet jag vart jag har röven om jag ska vara helt ärlig. Jag tänkte att jag skulle lägga mig tidigt, jag får nog göra direkt jag har skrivit klart detta inlägget.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0