God kväll

När jag kom hem tog jag två knäckemackor, tog en dusch, sen somnade jag på soffan en stund. Jag vaknade av att både Pontus och Becka smsa mig, jag skulle hämta Pontus på hans praktik. Men gud va jag va trött! Och jag var nog tröttare när jag vaknade, riktigt yr.
Sen begav jag mig till moster becka som bjöd på jääätte god mat, det blev kyckling och massa stekta grönsaker och sallad, och till efterrätt blev det hallonsorbet ;) Mums! Man är riktigt bortskämd kan man säga.

Imorron ska jag iväg till Solhuset, jag vill verkligen inte. Jag tycker det är så jävla idiotiskt att jag ska gå på två ställen, funderar snart att gå ur arbetsförmedlingen, men jag kan inte än för då får jag inget från försäkringskassan. Nåja.. Det är hemskt för jag ska vara där klockan åtta imorron bitti! Alltså nuförtiden är jag fan inte människa vid den tiden. Men som tur är så slutar det klockan tolv!

Nä nu ska jag titta lite tv, sen ska jag hoppa i loppelådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0