God kväll

Jag måste säga att det var kul på jobbcoachingen idag, världen är fan liten! Och en viss person är en manshora!
Ikväll har faktiskt jag och P tagit en powernap, ja ni vet gamla människor måste sova lite under dagen också för att klara resten av kvällen. haha! Sen begav jag mig och handla lite, det blev soppa och en macka. Vi åt lite mackor innan vi la oss, plus att P är sjuk så jag slängde ihop en soppa för honom.

Det blir väl snart sängen, jag är faktiskt trött igen även om vi sov i nästan två timmar. Imorron kväll blir det jobb alla fall, skönt faktiskt men det är tråkigt att det bara är helg jobb nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0