Godkväll

Vilken tur att Emma kom till lunchen, dagen var räddad :D
Efter FU körde jag en runda till Boan och köpte lite nödvändigheter som schampo och hårfärg. Sen när jag kom hem kokade jag lite nudlar och fixade en macka. Jag har ingen aptit nuförtiden. AAAH! Får bara i mig lätta saker.
Sen somnade jag fantamig på soffan, vaknade upp klockan sex och ganska utvilad faktiskt. Jag har varit trött hela dagen så det var skönt att sova lite :)
Nu har jag faktiskt städat lite i lägenheten, så nu blir det lite tv tittande !

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Bry dig inte om att du inte får i dig så himla mycket gumman,ibland så har man såna perioder,man tar lätt igen det sen dem andra perioderna då man trycker i sig en massa skit,faktum e att det kommer ifrån stenålders tiden då man inte hade så mycket mat hela tiden,många perioder så åt man bara frukt o nötter o sen vissa perioder så hade man även kött o annan mat o då åt man massor.. så bry dig inte så mycket om det gumsan...;) Det blir bra...;) Puss

2011-04-01 @ 13:43:16
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0