Godnatt

Jag är ganska nervös för att gå lägga mig faktiskt. Kommer nog inte få många timmars sömn inatt, jag har allafall gjort en fälla vid dörren. Och kollar dörren 75gånger så att den verkligen är stängt och låst! Tur att jag har Izzi kan jag säga, även om hon inte är stor så skäller hon som fan! Jag ska köpa en sån dörrkedja också, sån som tjuter när nån försöker bryta sig in. Jag är skit nojig när det gäller sånt, men det ska fan alla vara tycker jag!

Ikväll körde jag och Lotta ut till pappa och bea som skulle bjuda på lite mat. Det blev massa mys med DoggeLiten, tillochmed blöjbyte (!) tur att han inte hade bajsat. haha! Maten var jätte god! Det blev faktiskt en indisk kycklinggryta med ris och naanbröd, supergott! Fick en matlåda med mig också ;) hehe.



Japp, nu ska jag gå lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0