Gud så tråkigt.

Jag har nog aldrig haft så tråkigt här, jag sitter och hjälper varannan minut. Där är två män som turas om att gå på toaletten var femte minut, och där händer inget på facebook! AAAAH!
När jag är klar här ska jag till Ica och handla hem lite nödvändigheter, som jag äntligen kan göra. Sen ska jag faktiskt sola, för jag är blekare än snövit! och det var säkert två månader sen jag solade. Borde också köpa en hårfärg så att jag kan färga bort min gigauuntiska utväxt.

Förresten måste jag berätta om två tjejer som jobbar på McD. För det första skulle jag ALDRIG anställt dom om de sminkade sig så hade sitt hår sådär. Dom kan väl varit 18-19år, men såg ut som 15. Dom sminkade sig förjävligt, helt svarta runt ögonen. Deras sönderblonderade hår hade dom tuperat och satt upp det i en slarvig knut så att det såg ut som ett fågelbo! Seriöst, fixa till er så att ni inte skrämmer iväg kunderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0