Helt slut i huvudet

Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, det är hemskt! Jag har nästan precis fått i mig lite kyckling, ris, currysås och ungstekt lök. Mumsigt! Men jag har ingen aptit :(
Det blir nog en tidig kväll för mig.. Jag ska ta mina vitaminer snart.. imorron blir det FU, åh så jobbigt! Jag måste säga att jag har så mycket i mitt huvud just nu så jag tror att jag snart ska sprängas. Ibland när jag vaknar är jag helt skakis och darrig i händerna, jag känner mig inte utvilad och skulle kunna sova i hundra år. Huvudvärk har jag också hela tiden.
Och min reklambunte har jag heller inte fått idag, hur tråkigt är det? Min måndagssyssla är förstörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0