Jag hoppades på lite eftermiddags sol också.

Jag tycker att jag har hunnit med ganska mycket idag. Ändå tycker jag att tiden går så himla snabbt.
Vad jag har gjort är; Vaknat klockan nio, ringt ett samtal, gick en morgonpromenad, fikade lite med tessan, tvättat, städat i lägenheten, duschat och kört mamma till Ica. Ändå är inte dagen slut än :)

Jag har bestämt mig för att mitt hår ska bli bättre, så jag ska dra ner på att föna håret och platta det. Vi får se hur det går, men idag har jag inte gjort nåt med håret och det känns inte lika torrt och jävligt som när jag fönar det. Jag får vänta tills jag har pengar så att jag kan köpa det där värmeskyddet, så att det sliter mindre på håret :) Jag hatar att gå med blött hår, jag fryser ska jag säga er. Just nu sitter jag och nästan hackar tänder :P hahaha! Skämt och sido, blött hår = obehagligt!

Nu ska jag nog diska lite när jag ändå är igång :) Jag väntar bara på att mamma ska höra av sig, hon ska bjuda på mat för att jag körde henne. Jag saknar P och Izzi, måste nog dit där ikväll. Stackarn är ju fortfarande sjuk :(


Jag ska nog börja använda kavaj, det är ju dööö snyggt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0