Jag längtar..

Tills detta är över.. fy fan va jag är trött, och fortfarande bakis, jag mår illa.. Blää! Jag kan inte dricka mer :( Jag drack inte för mycket i lördes, och absolut inte nån starksprit. Jag höll mig till vin och cider. Men va fan.. Jag kan inte ens röka. Jag röka inte på hela dagen igår, och när jag tog min första och enda cigg idag kunde jag knappt röka den iheller. Blää! Dax att sluta kanske? Jag sitter här och dricker vatten hela tiden, får hoppas att det hjälper.

Sen ska jag köra mamma till doktor i eftermiddag, får nog sova en timme innan vi beger oss. Jag ställde klockan på sex idag. Men närmare halv åtta steg jag upp. Sååå jävla trött..

Här är en tant som hjälpte mig med mitt cv, hon sa att det är tur att det finns såna söta och trevliga tjejer som mig i servicebranchen.. jaa, tack :P
Nu ska jag göra nåt oviktigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0