Mac Fisen

Jag ringde upp lotta innan och prata med henne en liten stund. Vi båda hade inte ätit kvällsmat och var djuriskt hungriga, så vi bestämde oss för att äta tillsammans eftersom Baz inte var hemma. Och det blev faktiskt McDonalds :) Äntligen kan jag ju faktiskt göra såna här saker! Underbart :)

Jag ska alldeles strax gå lägga mig, det blir ju tidig morgon som vanligt.. ingen rast och ingen ro här inte! Jag mår fortfarande illa, vad är det för fel på mig?!
Godnatt!

Glömde helt bort att efter FU körde jag och hämtade upp Anna för att fika lite. Det blev Hartmans, varsin kaffe och bulle med skinka på. Jag måste säga att dom kan verkligen blanda min cup of coffeé, jag sa att jag ville ha mycket mjölk och dom gav mig det! Underbart :D Andra rundan på kaffet blev det till och med något sött också, vi delade på en stor chokladbiskvi (stavning?), super god! Och jag skäms att säga det men vi lämnade kvar en liten bit :O
Sen gick vi en liten runda, en sväng på H&M för att jag skulle köpa en concealer. Tittade på lite bikinis inför badsäsongen! Sen gick vi in en runda på Guldfynd och Carol gick lagom på rast då för att ta en cigg med oss. :)
Efter det så körde jag hem Anna, och körde hem till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0