Närmare döden än vad jag tror.

Gud vilken dag. Mötet gick bättre än förväntat, men får inte resultatet förrän i slutet av månaden. Kvinnan som tog emot mig var jätte kär och käck. Hon tyckte dessutom att jag var helt fantastisk som var stammare och var så framåt och positiv. Kanon! :D
När jag kom hem till P gick jag och la mig i sängen och sov i två timmar, men det var verkligen ingen skönhetssömn, har inte sovit så dåligt på länge. Sen fick jag i mig lite mat, sen la jag mig på soffan direkt.
Nu är jag mer döende än levande, och det ska påpekas att jag ska till FU imorron. Jag kommer dö om jag mår så här då också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0