Vilken kväll

Jag trodde att jag skulle dö idag faktiskt. Jag har nog aldrig jobbat så lite och varit så trött (det märktes ganska tydligt att man inte hade jobbat på ett tag), jag var tom röd i ögonen och dom sved, huvet var tungt och jag var långsam i tankegången. Men vi klarade oss igenom kvällen. Jag har nästan precis kommit hem, vi slutade kl tolv (!) Det var länge sen vi jobbade så långt in på kvällen.

Jag är enormt besviken på H&M's nya version av mascaran! Den förra kunde man tvätta bort med vatten, den nya går knappt bort! Och där står inget om att den är vattenfast. Jävla skit! Jag brukar ha den när jag jobbar, eftersom den är lätt att ta bort när man kommer hem och är trött. Men nu funkar inte det!

Nu ska jag hoppa in i sängen, det känns konstigt att sova själv. Men det är skönt att sova i min egna lägenhet :) Det blir inte så mycket att jag sover här nuförtiden. Jag saknar ju den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0