12 maj 2011

God kväll!

Jobbet gick bra idag, en del att göra hela tiden. Så är det om man är själv ;)
Efter jobbet hjälpte Patrik mig med min stereo, den funkar nu :D Dock är den ena högtalaren sprängd så att det hörs lite dåligt i högre ljud. Men det fixar sig snart också :)
Sen kom Anna hit och vi gick ner till Thairesturangen för att käka, det blev trerätters för min del. Åt upp nästan allt! Asså shiiit, hur fan orkar jag? Men det är ju så jävla gott :P Efter det gick vi Tomelilla runt för att smälta maten, och så gick vi till Ica för att handla lite. Det blev faktiskt youghurt och bär till efterrätt, supergott! :D Och där slank ner dom nya "ostbågarna" twister, men dom smakar fan som vanliga ostbågar! Lite besviken på dom.

Nu ska jag gå lägga mig och önska att det blir soligt imorron så att jag kan sola lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0