25 maj 2011

God eftermiddag!

Så vad hände igår? Jag skulle egentligen tvätta, men tydligen var det roligare att gå på Boan med Tessan :P Jag hittade skor som jag ska på pontus student! Übersöta och enkla är dom :D och så blev det lite jobbkläder också, måste ju uppgradera mig.
Sen hem och göra sig iordning, sen blev det lite thaimat i Ystad med Tessan, Marco och T. Det var verkligen jätte mysigt :D Egentligen var det tänkt att vi skulle spela bilbingo, men det var inget roligt väder! Sen körde vi hem och åt glass med blåbär hemma hos T. Tack Therco (Therese & Marco, haha!) för en trevlig kväll!

Idag vaknade jag verkligen på fel sida, jag var så jävla trött att jag inte visste vart jag hade röven. Anna ringde mig som en tosing, för hon skulle väcka mig. haha! Och jobbet gick bra, jag fick en skit rolig uppgift! Skala ägg!! Tack du.
Jag glömde min mobil hemma också, fan va naken jag kände mig. Men skönt ändå. Fast det var ganska jobbigt att inte ha en klocka, och den i bilen funkar inte.
Efter jobbet körde jag till Rusta för att köpa hem lite tvål och bajspåsar, och nu hemma har jag precis duschat och ska göra mig iordning för att bege mig ut till pappa :)

Ciiiiaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0