27 maj 2011

Jag hade en väldigt konstig dröm. Att jag och Anna var i London, helt plötsligt skulle jag hitta upp hotellet själv. Det regnade och jag hittade Alicia som jag tog med mig. Allt jag hade var min mobil, och batteriet var nästan slut.
Nästa dröm var jag i ett stort varuhus med gamla klasskompisar, min tjejkompis var normal också och messade med mitt ex, jag blev förbannad på henne. En annan tjejkompis hade tömt mitt kylskåp och glömt sätta in maten igen så en blev förstörd, jag blev helt förkrossad.

Klockan fem i tio gick jag upp, jag hade varit vaken sen klockan nio. Anna messade mig och fråga om jag kunde komma till jobbet en timme tidigare. Nu är jag så himla trött igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0